Eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Antwerpen, België van Thalita Rozendal - WaarBenJij.nu Eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Antwerpen, België van Thalita Rozendal - WaarBenJij.nu

Eerste week alweer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Thalita

02 September 2013 | België, Antwerpen

Goedemiddag beste lezers,

De eerste week van de stage zit er alweer op. Ik heb 6 dagen de late dienst gedraaid en nu lekker twee dagen vrij waarvan de tweede er ook al bijna weer op zit. Ik het hier erg naar mijn zin en ben op ontdekking reis door Antwerpen geweest. Gisteren samen met Lisa naar de vogelenmarkt geweest en in de stad gekeken. Daarna naar het Dageraadplaats geweest, dit is namelijk het gedeelte van Antwerpen waar de rijkere mensen wonen. Dit was erg interessant en er was ook nog markt met muziek.

Vandaag een lekkere relax dag en morgen weer beginnen met de late dienst. Ik heb al veel dingen geleerd maar nog niet alles. Een leuke uitdaging dus!

Ik laat wel weer wat van mij horen aan het einde van de week!

Groetjes,
Thalita

  • 02 September 2013 - 15:57

    Yvonne Bosma:

    Hallo Thalita,

    Leuk zo te horen dat alles goed gaat daar in Antwerpen.
    Zorgen jullie ook goed voor elkaar? En lukt het om samen de boodschappen te doen en samen te koken etc? Ik ben daar wel benieuwd naar.....(daar ben je moeder voor)
    Maar fijn dat het ook op je stage adres goed gaat.
    Ik blijf jullie volgen hoor!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thalita

Ik ben Thalita Rozendal en ben 20 jaar oud. Ik woon in Morra samen met mijn vader en broertje. Als hobby heb ik korfballen, winkelen, lezen en met vrienden uitgaan. Ik ben nu derde jaar student van de opleiding Manager Ondernemer Horeca en ga voor een half jaar op stage naar Antwerpen in België.

Actief sinds 02 Juli 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 2905

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: