Eerste buitenlandse stage - Reisverslagen van Thalita Rozendal - WaarBenJij.nu Eerste buitenlandse stage - Reisverslagen van Thalita Rozendal - WaarBenJij.nu
Eerste buitenlandse stage

Voor de opleiding manager ondernemer horeca ga je in het derde leerjaar op buitenlandse stage. Ik heb gekozen voor het mooie Antwerpen in België. Het is een prachtige stad waar veel verschillende culturen samenleven en dit is natuurlijk erg bijzonder. Het is een prachtige stad met verschillende bezienswaardigheden zoals de Meir, Groenplaats, Museums, keyerslei, etc. Ik hoop hier een prachtige tijd te hebben met mijn stage bij hotel Plaza aan de Charlottelei. Samen met mijn klasgenoot en vriendin Lisa Bosma ga ik een huisje huren en hier voor een half jaar wonen.

Recente Reisverslagen:

01 December 2013

Dit is alweer een hele tijd terug...

02 September 2013

Eerste week alweer voorbij

25 Augustus 2013

Eerste dagen in Antwerpen
Thalita

Ik ben Thalita Rozendal en ben 20 jaar oud. Ik woon in Morra samen met mijn vader en broertje. Als hobby heb ik korfballen, winkelen, lezen en met vrienden uitgaan. Ik ben nu derde jaar student van de opleiding Manager Ondernemer Horeca en ga voor een half jaar op stage naar Antwerpen in België.

Actief sinds 02 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2909

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: